Trucuri pentru un dormitor care sa te imbie la somn

 Trucuri pentru un dormitor care să te îmbie la somn
Ai probleme cu somnul? Înainte de a începe să iei somnifere, încearcă să faci niște schimbări în camera în care dormi. Mici modificări ale decorului te pot ajuta să te odihnești mai bine și să uiţi de nopţile albe.În cazul în care calitatea somnului este perturbată, se reduce și durata acestuia. Un studiu recent arată că aproximativ 45% din persoanele cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani nu dorm suficient. În plus, viaţa cotidiană nu facilitează somnul: stresul și munca diminuează efectiv orele de somn. Pentru a te odihni bine, este de preferat ca decorul încăperii în care dormi să fie unul aerisit. Golește-ţi camera ca să poţi să-ţi eliberezi și mintea de gândurile care te apasă.
– Tonul general al dormitorului ar trebui să fie dominat de culori armonioase și liniștitoare, cum ar fi galben, albastru sau alb.
– Alege un sistem de iluminat indirect și o lumină caldă, de ambianţă, pe care să o lași aprinsă în timpul nopţii (specialiștii în Feng-Shui spun că o lumină slabă creează ambianţa unui cămin oxigenat, perfect pentru alungarea depresiilor din perioadele stresante).
– Pe de altă parte, poţi să te odihnești foarte bine și dacă în încăpere este perfect întuneric (cu ferestrele închise și jaluzele trase). Totul depinde numai de tine, dacă obscuritatea de deranjează, poţi aprinde o lumină mai slabă.
– Ca și în cazul mobilei, nu înghesui în dormitor prea multă aparatură electronică. Un televizor sau un calculator nu sunt tocmai binevenite. Chiar dacă televizorul te ajută uneori să adormi și să uiţi de preocupările cotidiene, specialiștii nu recomandă prezenţa lui în camera de dormit. Aparatele electronice sunt considerate ca factori perturbatori principali într-un mediu care ar trebui să fie calm, așa cum este dormitorul.
– Patul este unul dintre cele mai importante elemente într-o cameră de dormit. Este vorba despre piesa care domină încăperea și mai ales elementul esenţial pentru a asigura o noapte de odihnă. De aceea, ai grijă să alegi o poziţie adecvată pentru pat. Începe prin a-l orienta astfel încât să dormi cu capul spre nord. Vei vedea că somnul tău va fi îmbunătăţit. Este vorba, de altfel, despre un principiu Feng-Shui. Într-adevăr, poziţia corpului este importantă în raport cu câmpul magnetic terestru și, conform acestei superstiţii chinezești, are o influenţă asupra somnului.
– Nu mai puţin importantă este lenjeria de pat, iar specialiștii în Feng-Shui îţi sugerează să alegi una roșie, culoarea căldurii pe timpul iernii, care asigură o atmosferă prietenoasă și relaxantă.
– În sezonul rece, acoperă aparatul de aer condiţionat din dormitor pentru ca acesta să nu îţi ofere sentimentul de frig.

Sursa:casa si gradina2513somn-1

Anunțuri

Un gând despre „Trucuri pentru un dormitor care sa te imbie la somn”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s