A cazut netul…!

„Intr-adevar e o mare tragedie” mi-a spus prietena mea Cristina, pe care o sunasem sa o intreb daca e si ea in aceeasi situatie.Nu era !

Si uite asa am revenit in fata foii albe ,cu un creion in mana care alearga lasandu-si urmele negre pe hartie si imi asterne gandurile exact ca in vremurile de demult.

In adolescenta.Frumoasa varsta !As fi vrut sa mai am jurnalele si carnetelele ,ascunse de privirea alor mei,in care erau gandurile mele si cateva versuri(incercari stangace ale tineretii).Dar la o curatenie generala au ajuns toate in cosul de gunoi,probabil s-au gandit ca se aduna inutil praful pe ele.

Parca e mai comod asa doar cu creionul,cu foaia alba ce asteapta sa fie acoperita de literele scrise citet,cu modificari si adaugiri cu * si gandurile razlete.

Ar trebui sa dedic mai mult timp baietelului meu care imi reclama asta,sa-i citesc o istorioara ,sa vorbim,sa fim unul langa altul ca doua suflete ingemanate,caci asta e el -o particica din sufletul meu,din mine insami.

Dar asta e o alta poveste.

Prea s-au invalmasit toate in minte,prea sunt multe,mai bine ii citesc o povestioara copilului,caci asteapta nerabdator.

Am gasit una interesanta despre Marele Zid Chinezesc.

zidul c

Se spune ca imparatii chinezi din dinastiile Qin si Ming au muncit impreuna cu supusii lor la constructia lunga de peste sase mii de Km,mai bine de o mie de ani.Mongolii s-au chinuit ani multi sa strapunga zidul cu forta armelor si nereusind au pus la cale un plan.Au trimispe mezina celui mai mare dintre hani ,cea mai culta si mai frumoasa printesa,pentru a-l corupe pe Seful Garzii Imperiale a Marelui Zid.Dragostea acestora a fost reciproca si fulgeratoare ,iar fata i-a promis ca in schimbul tradarii  ,va fi a lui pe vecie si daca minte sa se prefaca intr-un dragon .Punctul slab al constructiei a fost aflat de catre mongoli ,astfel reusind sa cucereasca China.Dar Marele Han l-a ucis pe iubitul fiicei sale si aceasta plina de durere a mers la doica ei ,o vrajitoare batrana,si i-a cerut sa o prefaca intr-un dragon rosu.Pe cand mongolii se pregateau sa sarbatoreasca victoria ,un dragon plin de manie s-a abatut asupra lor,decimandu-i.

dragon

Gata cu gandurile mele si cu scrisul pentru seara aceasta,e tarziu,dar voi reveni.Si totusi am sa las aici cateva din versurile scrise  demult,asa cum mi le mai amintesc.

Dorinta

Lasa-ti tampla in palma mea

Sa-ti pipai gandurile,

Sa-ti spun ce e bun si ce e rau in ele.

Gandurile mele cu ale tale

Si gandurile tale cu ale mele

Sa se contopeasca in primavara iubirii noastre.

Lasa-ti buzele sa-mi descopere chipul

Si mainile…

Mainile tale cu degete prelungi,

In care sangele curge ca fluviul in cascade

Sa-mi mangaie parul preschimbat in toamna.

Lasa-ti inima sa-si shimbe bataile

Din aripile unui neobosit colibri

In mangaierile diafane de fluture.

Lasa-ti sufletul sa zboare spre mine,

Sa fim pentru totdeauna

Aceeasi eterni indragostiti…

Sunau mai bine atunci,dar au suferit modificari,s-a asternut uitarea peste ele (partial).

dra

Un gând despre „A cazut netul…!”

Lasă un răspuns

