Dorinta

Lasa-ti tampla in palma mea
Sa-ti pipai gandurile,
Sa-ti spun ce e bun si ce e rau in ele.
Gandurile mele cu ale tale
Si gandurile tale cu ale mele
Sa se contopeasca in primavara iubirii noastre.
Lasa-ma sa ma cufund
In adancul intunecat al ochilor tai,
Sa-ti sorb privirea draga,
Sa ma privesti doar pe mine.
Lasa-ti buzele sa-mi descopere chipul
Si mainile…
Mainile tale cu degete prelungi,
In care sangele curge ca fluviul in cascade,
Sa-mi mangaie parul preschimbat in toamna.
Lasa-ti inima sa-si shimbe bataile
Din aripile unui neobosit colibri
In mangaierile diafane de fluture.
Lasa-ti sufletul sa zboare spre mine,
Sa fim pentru totdeauna
Aceeasi eterni indragostiti…

Lasă un răspuns

