Nostalgii

amint

Inca mai cred in frumusetea si inocenta sufletelor omenesti. Inca mai cred ca daca eu nu as face anumite lucruri, nici alte persoane nu le-ar face. Mi-e dor de o sueta intre fete…sa ne spunem secrete, sa glumim, sa punem tara la cale. M-as lasa amagita din nou, doar de dragul unei prietenii adevarate (cel putin din partea mea)…Dar au plecat! Au luat cate o farama din visurile si sperantele mele, din tot ce am investit mai bun in prietenia noastra, din sufletul meu si s-au ratacit prin lume. Mi-e dor sa am o prietena adevarata…!

Lasă un răspuns

