Poate…!

amintiri-50_ffaf5b31d9c8cf  sursa foto:

Eu nu am stiut decat sa te iubesc. Cu sufletul agatat in priviri, cu iubirea toata luminandu-mi chipul si inima care-mi batea nebuneste ,mai mai sa-mi sara din piept, asteptam ivirea ta. Eram frumoasa atunci, stiu sigur ca eram frumoasa cand ma priveai cu dor si dragostea iti scanteia in priviri. As fi vrut sa crestem impreuna, sa trecem peste toate umar langa umar, sa ma tii vesnic langa tine, sa-ti fiu pavaza impotriva tuturor. Te-am vrut doar al meu si lumea toata iti reprosa ca nu ai ochi decat pentru mine,caci orice iubire este egoista (altfel e interes sau dezinteres).As fi vrut sa-ti mangai tamplele in zilele impovarate de ganduri, sa-ti dezmierd buzele in noptile cu visuri intunecate, sa-ti fiu alaturi in toate clipele vietii tale. Dar m-ai lasat sa plec prea devreme, mi-ai dat drumul sa ratacesc in imensitatea vietii.Te-am inchis intr-un coltisor al sufletului meu si te-am pastrat -icoana vie- de pe care uneori mai scutur praful uitarii. Culorile s-au estompat si visele s-au tansformat in amintiri. Poate ca asa ne-a fost dat sa fie, poate ca asa trebuie… sa ne regasim doar in amintirile calde pastrate in suflet. Poate…!

Lasă un răspuns

