Pentru tine…!

copil   sursa

Pentru tine, fiul meu,
Dar trimis de Dumnezeu,
M-am trezit ades in zori
Sa strang roua de pe flori
Cu ea sa te imbaiez,
Zilele sa-ti luminez.

Pentru tine, al meu fiu,
Lumina, zambet zglobiu,
Vreau sa fiu in lumea ta
Tot ce-i bun si as mai vrea
Sa ai parte doar de soare,
Fara nici o intristare.

Fiul meu, doar pentru tine
As aduce valuri line
Din a lumilor oceane,
Stropi de binecuvantare
Pentru viata ta intreaga
Si faptura ta cea draga.

Pentru tine, fiul meu,
Dar trimis de Dumnezeu,
Stelele sa straluceasca,
Pasii sa-ti calauzeasca
Pe cararea vietii tale
Spre impliniri si bunastare.

2 gânduri despre „Pentru tine…!”

Lasă un răspuns

