Primul meu premiu

SAM_1867

Astazi am intrat in posesia surprizei de la Antonia. Ma asteptasem la un semn de carte sau altceva de acest fel, dar nu… a fost intr-adevar o surpriza. Este primul meu premiu (de cand am blog), asa cum am mai spus si il voi pastra la loc de cinste pentru totdeauna. Multumesc pentru ca mi-ai dat ocazia ca prin intermediul cartii tale si al blogului tau sa traiesc momente minunate. Iti voi urmari cu mare drag si in continuare scrierile si postarile. Sa ai o primavara minunata alaturi de cei dragi cu soare in suflet si priviri! Sa ne incanti mereu cu zambetul tau luminos si cu sufletul plin de iubire! Si celora care inca nu ti-au citit romanul, le recomand cu mare caldura sa o faca.

te

 

3 gânduri despre „Primul meu premiu”

  1. Mă bucur enorm că am putut să-ți ofer un cadou de suflet. S-a legat foarte bine și de personajul Dana al romanului… Îți mulțumesc și eu pentru toate gândurile tale frumoase și îți trimit gânduri bune! Să fii convinsă că ne vom cunoaște într-o bună zi, fiindcă am în plan o excursie spre Bacău. Îmbrățișări!

    Apreciază

Lasă un răspuns

