Spune-mi

images   sursa:

As putea sa-ti fur o sarutare
Si apoi sa plec,
Sa ramana pecetluita
Pe buzele mele pentru totdeauna?

As putea sa-mi umplu sufletul
Cu privirea ta luminoasa,
Sa o ascund acolo
Ca pe cea mai de pret nestemata?

As putea sa-ti zugravesc zambetul
Pe inima mea,
Sa isi trimita razele
In toate arterele fiintei mele?

As putea sa ma strecor in gandurile tale
La ceas de noapte,
Sa iti veghez visele
Incarcate de iubirea ce ti-o port?

Sa imi raspunzi senin
La toate intrebarile nerostite,
Spune-mi…
Crezi ca ai putea?

Lasă un răspuns

