Gata curatenia?

curatenie   foto:

 

Se apropie, asa cum bine stim cu totii, Sfintele Sarbatori de Paste. Ne chinuim sa scoatem din casele noastre si ultimul firicel de praf, sa aducem aer proaspat de primavara, totul sa straluceasca. Unii dintre noi s-au straduit sa tina post ca pe o penitenta autoimpusa, altii au gasit motive sa nu o faca (sunt toata ziua la munca, cu mancarea de post ma ingras, nu-mi pot obliga intreaga familie sa posteasca si e greu sa fac multe feluri de mancare, sau chiar… la ce bun?). Mai mult sau mai putin multumiti asteptam totusi Pastele. Dar de sufletele noastre ne-am ingrijit? Am alungat toate umbrele ce ne bantuie, toate mai micile sau mai marile suparari, toate resentimentele? Am incercat sa fim mai buni, mai ingaduitori, mai iertatori? Si daca am incercat, am reusit cu adevarat? Cred ca aceasta ar fi adevarata curatenie pe care ar trebui sa o facem… cea din sufletele noastre.

 

 

4 gânduri despre „Gata curatenia?”

Lasă un răspuns

