Mi-esti vara

 

arsita

 

Mi-i vara arsita cumplita, chin,

Un timp ce zboara fara veste,

Mirarile sunt sunete-n declin

Ca un sfarsit din file de poveste.

 

Molatice mi-s gandurile fara tine,

Torcand la umbra calm, ca o felina,

Mi-i ziua pavaza spre al tau nume

Ce-mi picura in suflet dor, adrenalina.

 

Intretaieri de drumuri furisate

In rare dupa-amiezile tarzii,

Priviri, cuvinte, zambete furate,

Trairi ce-s sfasiate in fasii.

 

Mi-esti vara, arsita cumplita, chin,

Ti-s voce stinsa cu sunete-n declin.

Trec zilele in salturi de felina,

Imi picura-nserarea dor, adrenalina.

 

 

Lasă un răspuns

