Simtiri- duzina de cuvinte

prin viata

Mi te-ai lipit de suflet ca un melc

Ce-si poarta cochilia in tacerc,

Cuvintele-au tacut rostogolite-n baletuva,

Asteapta calme evadarea din etuva.

 

Mi-ai rascolit adanc intreaga liniste

Ca stalagmitele tasnind dintr-o saliniste,

Cu mii de brate– ntinse  radacinic,

Tristers, naivoriu, umbre ce rad cinic.

 

Mi-ai comprimat trairile-n storsada,

Ca un stelemn le-ai obligat sa sada,

In gheare prins-ai un firav voltalent,

Ciresenil viseaza sa zboare bivalent.

 

De-al tau vitriolimp cuvintele se sterg

Si linistea de umbre se desparte,

De pe poftaler trairile curg lent,

In dans se-nalta iar spre mai departe…

 

Ce-au scris veteranii ” duzinei„…

4 gânduri despre „Simtiri- duzina de cuvinte”

      1. nimic ! mi se pare doar un afront adus limibii romane prin stalcirea acestor cuvinte ! Eu iubesc limba romana, cuvintele ei frumoase si melodioase n-au nevoie de rasuciri. Scrie normal, foloseste figuri de stil, asa cum te pricepi tu mai bine, dar nu strivi cuvintele !

        Apreciază

Lasă un răspuns

