Pictura pentru suflet

autoportre

Pe omul si pictorul Constantin Ciuperca l-am cunoscut acum ceva timp. Este o balanta care nu crede in horoscop si rosteste vorbele in dulcele grai moldovenesc, de care majoritatea dintre noi ne-am indepartat, din pacate.

 

 

Am avut privilegiul sa ii admir o parte din lucrari, indragostindu-ma pe loc de peisajele si portretele lui. Mi-am propus sa-i vizitez atelierul, pentru a vedea locul in care gandurile si sentimentele acestuia prind culoare. As fi vrut deasemenea sa intru intr-o biserica pictata de dumnealui. Am tot amanat, dar o voi face. Sunt sigura ca as auzi sfintii din icoane soptindu-mi ca ”totul va fi bine”.
Iti doresc draga CIUPI (asa cum ii spun cunoscutii) ca tu si operele tale sa va bucurati de faima si recunoasterea pe care le meritati din plin.

Daca v-am suscitat interesul, va invit sa va umpleti sufletele de lumina si culoare vizitand expozitia.

 

 

2 gânduri despre „Pictura pentru suflet”

Lasă un răspuns

