De-ai fi rămas

Mi-aş fi dorit să-mi mai rămâi
Aproape, dac-ar fi să-ţi fiu
Tot ce n-am fost şi să-ţi mai ştiu
Un gest, un zâmbet, cel dintâi.

Eu aş fi vrut să îţi mai spun
Tot ce nu am putut, dar ai ştiut
Şi ai simţit, chiar de nu am avut
Putere. Îmi lipseşte şi acum.

De-ai izbuti din nou să-mi treci
Nu doar prin gând, fugar,
Ci blând cu linişte să mă-nveleşti.

De-ar fi să zboare timpul înapoi
Cu mult mai mult de paisprezece ani
Aş vrea, la nesfârşit să-mi mai rămâi.

 

 

 

Lasă un răspuns

