Astăzi

expozitia-fluture

Astăzi mi-am cuprins sufletul
În palmele adunate a rugă
Şi am avut curajul să-l întreb
De ce e trist şi ce-i frământă
Trăirea.

Îşi întinsese aripile fragile
Spre zbor necuprins, spre zbor înalt,
Fără să ţină seama de imensitatea
Abisului ce îl înconjoară
Ameninţător.

Astăzi din căuşul mic al palmelor
S-au strecurat toate mărgăritarele
Cu luciu stins, istovit, opac,
Asemeni nisipului dintr-o clepsidră
Blocată.

Astăzi mi-am cuprins sufletul
În palmele adunate a rugă
Şi mi-a zâmbit stins, istovit, opac,
Asemeni unui fluture cu aripi
Frânte.

Lasă un răspuns

