Muşcatele vrăjitoare

muscate

Am rămas cu privirea agăţată de bulgăraşii ce pâlpâiau în nuanţe violacee, ca o zi de vineri ce ne anunţă cu bucurie începutul weekendului, zile de odihnă, răsfăţ, apropiere de cei dragi, timp respirat în voie, fără alarma ceasului deşteptător răsunând în primele ore ale dimineţii.

De astăzi, îmi încetinesc ritmul, privesc în voie frumuseţea clipelor ce vin, îmi reîncarc bateriile şi petrec mai mult timp în mijlocul micilor bucurii de zi cu zi.

Aşa mi-am propus.

Gândurile se liniştesc, se aşează încetişor, pe nesimţite, pe un făgaş mai lin, aşa cum poposeşte praful magic de stele.

Şi în priviri tot pâlpâri violacee care parcă m-au hipnotizat.

Cu greu reuşesc să-mi dezlipesc privirea de ghemotoacele viorii ce-au reuşit să-mi liniştească trăirile.

Ce-ar fi să le transform eu în vrăjitoare călare pe mături zburătoare, că tot începe noaptea Halloweenului şi ar fi tocmai potrivit?

vrajitoare

Ceva mă reţine, însă, căci de ar fi să trec graniţa dintre cele două lumi, chiar şi numai în gând, ce se subţiază atât de mult în astă noapte, cine ştie ce duhuri îmi vor bântui visele transformându-le în coşmaruri şi dusă îmi va fi liniştea abia recăpătată.

Se zice că Fecioarele (cele din zodiac, nu altele) vor fi bântuite de spirite răutăcioase, violente, jucând feste şi turnând gaz pe foc, exact când nu ar fi nevoie, căci violenţa ar putea fi dusă la extrem şi greu de stăpânit, iar dacă spiritele rele nu vor putea fi stăpânite, se vor juca din plin cu emoţiile puternice.

Mai bine las muşcatele să se odihnească liniştite în pridvor, bucurându-mă şi altă dată de ele.

2 gânduri despre „Muşcatele vrăjitoare”

  1. Ador mușcatele, mai ales cele curgătoare. Printre puținele mele vise îmi doresc mușcate roșii, multe și dese la ferestre. Am o casă alb-roșu și mereu zic ca „vara asta sigur îmi iau”. Nu-mi iau decat cateva. Nu stiu sa le inmultesc, sa le controlez cresterea, mă trezesc cu ele uscate și cu bani aruncati. Niște muscate vrajitoare vreau, sa se creasca singure! Am zis!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

