Strigăt în noapte

3409

Mă avânt, uneori, în gând, îmi îmbrac trăirile în cuvinte frumoase, le înalţ tot mai sus şi mai sus, lăsându-le în bătaia vântului, asemeni unor zmeie  în culorile curcubeului.

Alteori, mă ascund în spatele multor cuvinte care îmi sună trist, găunos, asemeni cochiliilor părăsite ale unor melci ce au plecat cu paşi şovăielnici în căutarea altor lumi.

Mă avânt, uneori, cu nesaţ spre visuri măreţe, întind mâna să le culeg, ca şi cum aş aduna cireşe pârguite de pe ramuri prea pline de rod şi aş vrea să le simt gustul văratic trosnindu-mi între dinţii strânşi a tenacitate.

Alteori, mă ascund de idealuri, de trufii, de gânduri prea semeţe şi mă închid în carapacea mea, mai mult sau mai puţin sidefată, care-ar fi vrut să ivească un mărgăritar.

Mă las purtată, uneori, pe aripi de timp fără vârstă ce-mi aduce în cale oameni deosebiţi, dornici să dăruiască din tot ceea ce au mai frumos şi mă prind în jocul acesta ameţitor ce-mi hrăneşte nevoia de comunicare, apropiere, comunitate, risipirile de-apoi lăsând în urmă un gust dulce-amărui.

Alteori, i-aş fereca zbaterile, i-aş curma trecerea, făcându-l timp statornic. De neimaginat!

Aş striga, uneori, un strigăt în noapte, care să atingă astrele, zguduind din temelii toate constelaţiile, imprimând o altă rotaţie Universului. Dar, ce rost ar avea?

Şi atunci, îmi închid cuvintele, visurile, idealurile, într-un colţ de suflet, rămânând acolo nerostite, neîmplinite, doar umbre a ceea ce ar fi vrut să fie…

4 gânduri despre „Strigăt în noapte”

Lasă un răspuns

