Eliberează-te!

fericire3

În ultima vreme tot mai multe site-uri, tot mai multe cărţi de dezvoltare personală (majoritatea), strigă la noi… eliberează-te.
Eliberează-te de tiparele vechi în care ai fost crescut, de tot ceea ce ţi s-a spus în copilărie că „nu se cade”, de felul în care asculţi de părerile vecinilor, ale colegilor şi ale tuturor celor care abia aşteaptă să-ţi „judece acţiunile” .
Eliberează-te de energiile negative care te împiedică să te concentrezi la ceea ce îţi doreşti să faci. Mai bine propune-ţi să ai o zi buna, să fii fericit, chiar şi numai în interiorul tău.
Eliberează-te de nemişcare, asta presupunând să mergi pe jos, să alergi, să nu mai stai toata ziua în faţa televizorului sau calculatorului, să dansezi… sau orice altceva presupune mişcare.
Eliberează-te de gandurile apăsătoare, cum ar fi: cu ce îmi plătesc facturile luna aceasta, îmi ajunge salariul pentru…?
Eliberează-te de tristeţe, încearcă să fii vesel, ascultă o emisiune veselă, citeşte un banc, glumeşte cu cei din jurul tău şi nu uita să zâmbeşti.
Asta îmi aduce aminte de o glumă citită acum câtva timp: „… de câte ori eşti trist, imaginează-ţi că pe lumea asta există un prost (scuze) care trage de o uşă pe care scrie împinge”. 🙂
Când simţi că nu mai poţi, ia o pauză, respiră adânc, numară până la zece în gând, spune o rugăciune, binecuvântează tot ceea ce ai primit până acum, împarte în jurul tău bunătate (chiar şi numai atât) şi crezi cu tărie că totul va fi bine.
În concluzie: cântă ca şi cum ai fi numai tu pe lume, râzi până îţi pleznesc fălcile, dansează numai pentru tine, fă tot ceea ce îţi face plăcere şi astfel îţi vei îmbunătăţi viaţa.
Să ne repetăm în fiecare zi ca pe o mantra „eliberează-te” şi, poate, creierul nostru va înţelege mesajul, începând să punem în aplicare toate îndemnurile de care ne ciocnim la orice pas .

ELIBEREAZĂ-TE !

8 gânduri despre „Eliberează-te!”

  1. ..esti tare! Nu-mi plac lucrurile motivationale si nici propovaduirea lor, de la gand la fapta mi se pare drum lung, mereu am fost buna la teorie și nu la practica. Asta nu inseamna ca nu te am citit cu drag. Spor in aplicarea lor, eu as prefera sa vin sa-ti spun invers: ca am facut și mi-a iesit și voi continua! Dar…

    Apreciază

Lasă un răspuns

