Nu-mi zdrobi sufletul astăzi

 

inima_poze_72   

 sursa

 

Nu-mi zdrobi sufletul astăzi

Altfel urmele pașilor tăi vor fi însângerate toată viața.

Nu-mi frânge zâmbetul astăzi

Căci sărutările îmi vor deveni flacără pentru totdeauna.

Nu-mi nimici iubirea astăzi

Fiindcă inima mea va învața să nu mai bată doar pentru tine.

Nu-mi zdrobi sufletul astăzi…!

Amintirile de pe facebook, din 21 februarie, acum doi ani, mi-au dezvăluit aceste versuri, uitate printr-un colțișor de blog, ce nu mai putea fi accesat din cauza schimbării adresei de email.

Oare ce o fi fost în mintea mea atunci?

Nici eu nu mai știu… 😀

Oi fi fost chiar atât de supărată sau doar m- am simțit „neînțeleasă”….?

2 gânduri despre „Nu-mi zdrobi sufletul astăzi”

Lasă un răspuns

