Tot ce v-aţi dorit la distanţă de un click

 

Dimineaţa devreme, în drum spre serviciu, doar zgomotul tramvaiul ce frânează pentru a opri în staţie reuşeşte să mă smulgă din toropeală. Cu graţie de felină, încerc să mă strecor fără a cauza prea multe tamponări cu cei ce populează din plin mijlocul de transport. Aş mai moţăi puţin, dacă aş avea un loc pe care să mă aşez şi dacă vorbăria neîntreruptă a celor din imediata apropiere nu mi-ar spulbera speranţele.

-O ştii pe Ileana, vecina de vis-a-vis de bunică-ta, cea care lucra cu ziua prin sat, doar-doar o avea cu ce-şi ţine copiii în şcoală?! Acum e plecată în Italia, îngrijeşte de o bătrână pe bani cum nici nu ar fi visat aici, în satul acela fără locuri de muncă, chiar aproape de Bucureşti fiind. Are ceva vechime acolo şi copiii i-au crescut bunicii, dar acum a rămas doar bătrâna care nu mai e chiar în putere în urma atacului ce l-a suferit iarna trecută. Dar se descurcă bine, sunt la liceu, la capitală, au meditator la engleză care le vine acasă odată pe săptămână, îngrijitoare pentru bătrână, ba chiar şi o menajeră sâmbăta să îi ajute la ceea ce nu se pricep.

-Auzi ce noroc pe ei! Dar cum de or fi găsit toate astea?

-Păi, cică, le-a trimis maică-sa bani de laptop şi ei, ca tinerii din ziua de azi, tot discutând între ei, tot căutând pe internetul acela, cică după câteva clickuri, au dat de ceva, o platformă, care are grijă de familii şi acolo au găsit tot ce le trebuia.

-Mare lucru şi internetul ăsta! 

Ascultam, fără să vreau, discuţia purtată între cele două „cumetre”, căci nu aveai cum să n-o auzi chiar de ai fi avut dopuri în urechi, când, curioasă să aflu mai multe detalii despre platformă, vocea le-a fost acoperită de scârţâitul şinelor tramvaiului ce tocmai ajunsese în staţia unde ele trebuiau să coboare, bineînţeles, lăsându-mă doar parţial lămurită.

Bine mi-ar prinde şi mie astfel de informaţii, un loc unde să pot găsi tot ceea ce am nevoie, meditator la engleză pentru copil, că eu am învăţat rusa la şcoală, de parcă mi-o fi folosit la ceva. La alte materii îl mai ajut că, de fapt, matematica nu s-a schimbat, doar că e ceva mai condensată materia, o fi ruginit creierul meu între timp, că aşa se întâmplă când nu faci copii la tinereţe.  Dar nu mă las eu cu una cu două, o să găsesc „platforma” despre care vorbeau.

Ajunsă acasă, asta fac mai întâi, caut „grijă de familie” dar, nimic. O fi în engleză denumirea, că nici ele nu ştiau bine, iar cu ajutorul google, reuşesc să obţin denumirea tradusă – Care Family şi fac un cont acolo, la nevoie.

CareFamily (1)

Aşa aflu că e foarte uşor de utilizat, are deja 23000 de accesări în cele două luni de când a fost lansată, cei care îşi oferă serviciile au C.V.-uri depuse şi referinţe de la locurile de muncă anterioare, iar ca o noutate vine faptul că furnizorii de servicii şi viitorii angajatori pot discuta online, printr-un sistem securizat de mesagerie privată, pentru a stabili condiţiile şi tarifele ce urmează a fi puse în practică. Toată lumea e mulţumită, iar eu super încântată că am găsit modul prin care, doar după câteva clickuri pot găsi un ajutor în gospodărie, în caz de musafiri sau petrecere neanunţată, coafeză, cosmeticiană, manichiuristă, maseuză cu care pot cădea de acord în privinţa tarifelor şi orelor în care ne putem întâlni, dar, ceea ce e cel mai important, am descoperit meditator la engleză pentru fiul meu şi instalator cu referinţe bune, că ultimul… mai bine nu spun cât de bine şi-a îndeplinit atribuţiile şi ce preţ au avut acestea, sau electricianul ce nu a reuşit să-mi înlocuiască un fasung cocsat de la aplica din bucătărie, tocmai unde era mai multă nevoie de lumină, de am stat mult şi bine cu o veioză pe care o purtam după mine de la aragaz la chiuvetă şi înapoi.

Nu staţi pe gânduri pentru a vă face cont pe această platformă, căci e gratuit şi durează doar câteva minute, putând fi accesată de pe tabletă, smartphone, sau calculator, iar beneficiile pe care le veţi obţine având la îndemână tot ceea ce v-ar putea fi necesar sunt nepreţuite.

carefamily-1024x512

Lasă un răspuns

