Neuitarea gravată pe bijuterii

 

Numai eu știu câte bătăi de cap mi-a dat alegerea cadourilor, mai ales dacă era vorba de bijuterii. Dezastru! Dacă dăruiam cercei, persoana cadorisită și-ar fi dorit colier, iar de-i ofeream o broșă, ar fi dorit pandativ.

Greu cu alegerile care pot mulțumi pe oricine! Degeaba am încercat tot felul de tehnici, inclusiv pe aceea care mă sfătuia să închid ochii, să încerc să vizualizez persoana pentru care cumpăram respectivul dar, să fiu cât mai conectată cu dorințele ei și apoi rezultatul va fi un succes. Nu mi-a ieșit și pace! Mă alegeam doar cu dureri de cap, sau, o și mai mare confuzie în privința a ceea ce aveam de făcut. Ori nu oi fi bună la astfel de meditații, ori nu oi avea viziuni. 😀

Cert este că s-a văzut clar, de cele mai multe ori, pe fața persoanei căreia i-am dăruit ceva, cât de inspirată mi-a fost alegerea. Așa mi-am dat seama că a venit timpul să-mi schimb modalitatea de a face cadouri, iar cel mai potrivit mi s-a părut să aleg bijuterii personalizate care, în mod sigur, vor aduce o notă de unicitate darului oferit, persoana căreia îi va fi adresat simțindu-se, în mod sigur, specială, tratată cu atenție și prețuire.

 bracelet-04

Ca o aripă de înger e copilăria

Când tristeţea te încearcă îţi aduce bucuria,

Neuitarea pare a fi numele ei

Când vegheat eşti de priviri celeste şi iubirea mamei.

Bineînţeles că o mamă se gândeşte în primul rand la al său copil, pentru care ar fi în stare să răstoarne mersul tuturor lucrurilor din Univers. Încărcat cu energie pozitivă, sufletul ei transmite bucurie, încredere, dorinţa de mai bine, protejându-şi puiul cu toate puterile.

Chiar dacă fiul meu nu e la vârsta la care ar purta bijuterii, un talisman cu gândurile mele cele mai de preţ, cu iubirea cea mai pură, infinită, alături de preţuirea pe care i le port, tot îi voi oferi la următoarea aniversare.

Va fi amuleta lui de suflet, cea care, sunt sigură, îi va da puterea necesară de a depăşi orice moment mai delicat pe care viaţa i-l va aduce în cale.

bijut

Pe un astfel de medalion, aş grava versurile de mai sus. Cu asta aş începe lista bijuteriilor-semn, bijuteria unică, aşa cum suntem mulţi dintre noi. Poate, peste timp, fiul meu îl va păstra, aşa cum mult timp am păstrat eu ațișoara cea roșie pe care i-o aşezam la mânuță, ca păzitoare de deochi.

dbc16_2

Atunci nu i-am putut pune un simbol, dar acum, prin aceste bijuterii personalizate, posibilitățile de a combina ofertele sunt nenumărate, fiecare dintre noi putând alege argint, aur galben sau aur alb, chiar și o variată gamă de culori, pentru şnurul brăţărilor,  din paleta oferită de lovebird.ro.

culorile_lovebird_2_1_4_1_5_1

Indiferent dacă el l-ar purta sau nu, eu am găsit  o nouă posibilitate de a face, persoanelor ce-mi sunt alături, un cadou simplu dar și sofisticat, de care știu că oricine și-ar aminti, pe loc, de unde îl are și cu ce ocazie l-a primit.

Sunt sigură că nu aș da greș orice variantă voi alege, așa că vă invit să vă decideţi, deși grea alegere, aruncând o privire asupra modelelor inventive de bijuterii ce se pot personaliza în timp scurt, după dorinţa fiecăruia, pe care le-ați purta, sau le-ați dărui unei fiinţe dragi. E atât de simplu! Nu-i aşa?

 

 

6 gânduri despre „Neuitarea gravată pe bijuterii”

Lasă un răspuns

