Ca o bijuterie ce tinde spre infinit

Dragul meu drag,

Ştiu că nu citeşti aceste rânduri, nu acum cel puţin, dar, poate, într-o zi privirea ta curioasă le va descoperi, parcurgându-le cu emoţie, înţelegând o parte din felul meu de a mă purta cu tine, din dragostea ce-mi înfloreşte pe chip la vederea ta, din zbaterile şi freamătul unui suflet ce va fi al tău pe vecie.

Abia trecută, vremea cireşilor în floare lăsase locul miresmelor de căpşune pârguite ce-ţi trimiteau surâsuri roşii pe retină, iar gustul lor inconfundabil iscau explozii de parfum răcoros şi zâmbet involuntar.

Te ţinusem ascuns cu oarecare gelozie de ochii celorlalţi, păstrându-te doar pentru mine, o bună perioadă de timp, într-o colivie preţioasă  în care erai protejat, crescând acolo în ritmul tău propriu, pregătindu-te pentru marea întâlnire cu o lume necunoscută ce te aştepta cu provocările ei. logo_white_plus

Străbăteau până la tine şoaptele mele încărcate de iubire, preţuire, mângâieri, amestecate cu acorduri melodioase de Chopin, adevărate bijuterii ale sufletului, ce-ţi  sunt şi acum preferate.

Lumina caldă, primăvăratică îmi mângâia făptura, cu aripi diafane ca de îngeri păzitori, învăluindu-ne într-un singur eu, două suflete într-un întreg, ca o promisiune de fericire.

Într-o astfel de zi însorită, plină de speranţe nedestăinuite, te-ai hotărât să apari în viaţa mea.

Simţeam roiuri de fluturi, cu fâlfâiri de aripi din ce în ce mai grăbite, ce se zbăteau să zboare spre lumea cea mare şi neştiută.

Încăperea era învăluită într-o lumină albă, clară, puternică, plină cu tot felul de casete miraculoase,  ce ascundeau instrumentarul care mă va pregăti pentru marea întâlnire. Lucrurile începeau să-şi piardă contururile obişnuite, puţin câte puţin, cufundându-mă din ce în ce mai adânc într-un somn fără vise.

Cumva, prinsă între starea de somn şi cea de trezie, cu mintea ce părea să-mi joace feste, încă neclară, în timp ce mă auzeam strigată, imaginea unei bijuterii personalizate, unică şi specială, ce părea a face din acest moment unul perfect, îmi balansa în gânduri asemeni unui pendul auriu folosit într-o şedinţă de hipnoză, dar care, culmea, avea efect invers, acela de a mă dezmetici.  pandant-05

Un zâmbet îmi înflorea în colţul buzelor, iar o bucurie imensă începu să mă acapereze, simţind că vei avea puterea de a-mi schimba viaţa, total şi definitiv, prin simpla ta prezenţă.

Am fost trezită de palme uşoare ce-mi atingeau obrajii şi o voce care mă striga pe nume, spunându-mi că a venit vremea, iar atunci mi te-am zărit aproape, perfecţiunea întruchipată, mic şi preţios, ca o bijuterie ce tinde spre infinit.

dbc16_2

Primeşte-o! E a ta! Un îndemn spre nemărginire, spre puterea de a doborî orice stavile îţi vor apărea în drum, o asigurare că nimic nu va sta în calea împlinirii năzuinţelor tale. Să fii fericit! 🙂

E dintr-un loc unic ce personalizează momentele speciale din viaţă, încrustându-le pe bucăţi preţioase de amintiri.

bijuterii ce pot fi personalizate

 

 

4 gânduri despre „Ca o bijuterie ce tinde spre infinit”

    1. E într-adevăr deosebit siteul cu bijuterii personalizate, fiind și primul de acest gen pe care îl descopăr. Nu mai spun că și mie mi-au cam strălucit ochii când am dat de câteva pe care mi le-aș dori.
      Poate că nu e nevoie să pui bănuți deoparte, ci îți va fi dăruită, așa cum îți dorești… 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

