Camera cu probleme

Da, mă aflu într-o cameră ce are câteva (cam multe) probleme, mai de voie, mai de nevoie, căci am vrut să vă spun şi vouă să nu faceţi ca mine.

Este o cameră situată pe unul din colţurile blocului în care locuiesc, la parter, dedesubt sunt beciurile, este prevăzută cu două ferestre destul de largi, are în jur de 16 mp, iar dacă aş fi fost o plantă m-aş fi simţit în largul meu datorită efectului de seră care se creează, mai ales în zilele acestea toride.

Iarna, e şi mai rău, căci oricât ar dudui centrala, caloriferul din dotare nu face faţă, astfel că e mai tot timpul răcoare, o răcoare ce compensează căldura acumulată vara. Dacă aş şti cum să le adun, să le împart la doi şi să le distribui în mod egal pe parcursul celor două anotimpuri (iarnă-vară) cred că aş obţine o situaţie perfectă, dar aşa… 😀

Există, totuşi, un avantaj între toate aceste inconveniente, faptul că e uscată (camera), nu va avea în veci igrasie, e luminoasă şi primitoare, în felul ei, aşa că încerc să mă mulţumesc cu ceea ce am până când va veni timpul îmbunătăţirilor.

Ar trebui să îmi procur câteva pachete termoizolaţii26372_550_550_0
care se găsesc în această perioadă cu reduceri atractive, să citesc despre ce şi cum trebuie făcut, despre toate celelalte materiale necesare, să le adun, ca o furnică pe timp de vară, iar la sosirea toamnei să trecem la remedierea problemelor.

Sau, mai bine, ce ar fi să plec eu frumuşel în concediu, să mă răcoresc pe ţărmul mării, iar toate întrebările, documentările, precum şi procurarea celor necesare să le las în seama cuiva care se pricepe mult mai bine la toate astea?!?

Cred că aşa ar fi cel mai indicat, mai ales că pot fi achitate şi în rate, iar când ne vom întoarce din concediu, vom găsi toate problemele rezolvate, de mâini dibace, cu ajutorul ofertelor despre care vă vorbeam. 🙂

logo_depo_respo2

Lasă un răspuns

