Auuu, măseaua!

Se anunţa a fi o zi frumoasă cu un soare jucăuş ce îmi trimitea urări de „bună dimineaţa!” prin perdelele verzui, îndemnându-mă să mă ridic mai repede din aşternuturile ce mai păstrau căldura visurilor nopţii şi care m-ar mai fi ţinut acolo pentru un timp.

Dar cât de bună şi frumoasă avea să-mi fie dimineaţa, întreaga zi, de fapt, aveam să aflu imediat, înfruntându-mi figura somnoroasă în oglindă.

Ceva părea ciudat. O căldură nefirească în partea dreaptă a maxilarului mă anunţa că nu e totul tocmai în regulă, iar o zbatere uşoară venea, parcă, să întărească această ciudăţenie.

Am conştientizat, în cele câteva secunde de la trezire, că trebuie să descopăr sursa acestor schimbări, chiar dacă, mai întâi, aş fi făcut o cafea care să mă ajute să mă dezmeticesc de-a binelea şi să-mi ofere energia de care aş fi avut nevoie pe parcursul întregii zile, pentru a duce la capăt tot ceea ce aveam de făcut.

Cam fără tragere de inimă mă îndrept spre baie, unde, jumătate buimăcită, jumătate furioasă, descopăr că, peste noapte, mă mai îngrăşasem puţin, dar doar în locul în care simţisem căldura şi zvâcnirea aceea curioasă.

Buuun! Şi acum ce e de făcut?

Cum ce ? Trebuie să fug urgent la un cabinet stomatologic unde, cumva, mi s-ar putea rezolva problema.

Să  mai povestesc de chinul de a ascunde sub farduri noua „achiziţie”, despre durerea ce părea să se intensifice, nu cred că ar fi necesar, deoarece mai toţi, dacă nu chiar toţi, am trecut prin experienţe asemănătoare, norocul meu fiind că la doar două blocuri distanţă exista un astfel de cabinet.

Pentru ca norocul să se transforme în nenoroc e nevoie doar de un simplu pas, care, în cazul meu, a fost imediat făcut. Cabinetul era închis pentru două săptămâni, timp în care personalul se afla în concediu.

Se auzi un zbârnâit insistent şi astfel mi-am amintit de internetul nostru cel de toate zilele, accesibil şi de pe telefonul mobil. Dau urgent căutare cabinet stomatologie sector 5 şi dintre toate rezultatele afişate îl aleg pe cel care mi s-a părut mai convenabil. 

stomatologie

Pe această pagină am găsit sfaturi despre: implanturi dentare, cum să alungăm teama de dentist a celor mici, prevenirea cariilor şi motivele pentru care ar trebui să vizităm medicul dentist de cel puţin două ori pe an, lucruri care e bine să ne fie reamintite din când în când.

Ajunsă acolo, am fost întâmpinată de un personal foarte binevoitor şi bine pregătit, felicitându-mă în gând pentru că am găsit cel mai bun cabinet stomatologic din Rahova.

Am scăpat de neplăceri cu doar o intervenţie minoră şi câteva medicamente prescrise. Totul e bine când se termină cu bine, nu-i aşa?

Dacă vă aflaţi prin zonă, eu vă recomand să căutaţi acest cabinet, iar apoi mai vorbim. 🙂

 

5 gânduri despre „Auuu, măseaua!”

Lasă un răspuns

