Suport clienţi Flanco 24/7

Nu, nu este vorba de vreo nouă formulă matematică, nici despre aflarea vreunei medii aritmetice, ci, pur şi simplu, despre testarea unei viteze de reacţie, timpul în care unul dintre operatorii call center-ului răspund la apeluri.

Serviciul de la Flanco,  oferă informaţii telefonice 24 de ore din 24, 7 zile din 7, adică non stop, mai nou înfiinţat, denumit #suportclientinonstop, prin care aceştia vor să ajungă la performanţa de a răspunde oricăror întrebări ale clienţilor, legate de produsele şi serviciile oferite, preluând apelurile în timp record, mai puţin de 40 de secunde.

Din acest punct de vedere am fost o norocoasă, apelul meu fiind preluat în 30 de secunde, cronometrat, aşa cum se poate observa în filmuleţul de mai jos.

Normal că restul convorbirii a fost privat, de aceea nu e pe filmuleţ, cu toate că nu ascundea nici un secret.

M-am hotărât să nu-i duc cu zăhărelul, ci să le spun, în mod direct, că am vrut doar să le testez viteza de reacţie pentru o campanie.

Persoana care mi-a răspuns a fost foarte amabilă, oferindu-se să-mi dea orice detalii legate de produsele sau serviciile lor şi am promis că dacă voi avea vreo nelămurire după ce parcurg informaţiile de pe site, în mod sigur voi apela la serviciile lor prin unul din cele două numere de telefon disponibile.

Şi cred că voi face asta în cel mai scurt timp deoarece chiar am descoperit câteva produse care mi-au atras atenţia, în această perioadă beneficiind de o reducere de preţ.

hp8663-00_philips-7Pentru ca aspectul părului meu lipsit de volum să se schimbe am găsit un ajutor de nădejde în peria cu aer cald Philips Essential Care Airstyler HP 8663/00, 800W, Ionizare, ThermoProtect, 4accesorii, un produs care promite realizarea unor coafuri cu aspect natural, trei setări flexibile pentru căldură, duză îngustă pentru flux de aer concentrat, perie retractabilă pentru ondulare uşoară, tratament cu ioni ce asigură un păr strălucitor, neelectrizat, iar când mă voi plictisi de bucle, peria pentru îndreptare îmi va fi de mare ajutor.

bh_580-blue-1Fiul meu, care adoră culoarea albastru cu toate nuanţele ei, a găsit căşti pe gustul lui, pentru că acelea pe care le-a folosit până acum tocmai s-au deteriorat şi lui aceste accesorii îi par indispensabile, mai ales atunci când mama sau tata, aflaţi prin preajmă, nu trebuie să audă chiar toate conversaţiile lui cu amicii, sau melodiile pe care le ascultă. Aşa că s-a gândit că dacă tot comandă mama ceva la #flanco, de ce nu ar profita şi el de oferta valabilă, alegându-şi căstile Bluetooth XX.Y Jello BH 580 albastru, care îi vor permite o conexiune instantă cu telefonul mobil şi tableta, microfon încorporat pentru apeluri telefonice, funcţie Handsfree, fiind confecţionate dintr-un material flexibil care permite plierea lor.

Aşadar, eu am ales ceea ce am crezut că îmi este necesar dintre miile de produse aflate la „cea mai tare promoţie a verii„, urmând să apelez din nou la serviciul #suportclientinonstop pentru detalii asupra facturii, mai ales că timpul petrecut pentru a intra în legătură cu un operator al call center-ului a fost foarte scurt, având posibilitatea de a afla, astfel, detalii despre plasarea comenzii, procesul de livrare, factură şi garanţie, returul produsului- care nu cred că va avea loc, soluţii de finanţare, sau de ce nu despre cardul de fidelitate Mereu Flanco.

Apelaţi cu încredere la acest serviciu şi veţi beneficia de toate aceste informaţii  într-un timp foarte scurt.

LP_SUPORT_CLIENTI_FAQ_fini_01

 

Flanco și-a testat serviciul Suport clienți 24/7

102 bloggeri au verificat viteza de răspuns și eficiența serviciului

 

5 septembrie 2016 – Timp de două săptămâni, Flanco și-a testat, cu ajutorul bloggerilor, serviciul Suport clienți 24/7, lansat recent în parteneriat cu CGS România (Computer Generated Solutions Inc.). 102 bloggeri au testat timpul în care sunt preluate apelurile către serviciul de asistență telefonică, înregistrându-se video în timp ce apelau Suport clienți 24/7.

“Pentru noi, timpul clienților este la fel de important ca al nostru”, spune Cristina Martinaș, Online Sales Director. “Știm cu toții cât de neplăcut este să aștepți la telefon minute întregi, nu pentru a rezolva o problemă, ci numai pentru a avea un interlocutor la celălalt capăt al firului. Tocmai de aceea, prin serviciul Suport clienți 24/7, încercăm să răspundem rapid și să punem la dispoziția clienților informațiile de care au nevoie, indiferent de oră, indiferent dacă este zi de lucru, de weekend sau de sărbătoare. Obiectivul nostru este să le răspundem la apel în cel mult 40 de secunde și căutăm permanent moduri de a reduce timpul de așteptare. Așa am ajuns să testăm serviciul cu ajutorul unui număr atât de mare de bloggeri.”

Timp de două săptămâni, 102 bloggeri s-au înregistrat, cu propriile telefoane sau camere video, în timp ce apelau serviciul Suport clienți 24/7 și cronometrau timpul scurs până la preluarea apelului. 85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus.

“Timpul mediu de așteptare obținut este, pentru noi, un bun punct de plecare, pe care suntem hotărâți să îl optimizăm în următoarea perioadă”, afirmă Cristina Martinaș. “Le mulțumim bloggerilor care au răspuns inițiativei noastre, pentru că au testat serviciul Suport clienți 24/7 și au făcut primul pas pentru îmbunătățirea acestuia, și partenerilor Blogal Initiative, pentru că ne-au ajutat să punem în practică acest proiect.”

Printre punctele forte ale serviciului Suport clienți 24/7,  bloggerii care s-au implicat în test au mai enumerat: disponibilitatea serviciului la orice oră, concizia mesajului de întâmpinare, profesionalismul operatorilor și relevanța informațiilor primite. Subiectele pe care bloggerii le-au discutat cu echipa de suport clienți au avut în vedere: plasarea, statusul și livrarea comenzilor, produsele și serviciile oferite de Flanco, campaniile aflate în desfășurare, soluțiile de finanțare și plata în rate, garanția, cardul de fidelitate Mereu Flanco.

Așa cum a anunțat la lansarea proiectului, Flanco a acordat 80 de vouchere celor care au participat la testarea serviciului de asistență telefonică. Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe http://blogalinitiative.ro/campanii/ajuta-ne-sa-testam-serviciul-suportclientinonstop,  iar despre serviciul Suport clienți 24/7 puteți afla mai multe pe https://www.flanco.ro/suport-clienti-24-7.

# # #

Despre Flanco:

Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1400 de angajați, compania deţine o rețea de 115 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 68 de orașe.

Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro, www.flancointeractiv.ro sau paginile de Facebook şi de Twitter.

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s