Simţul istoriei

Nu, nu e vorba despre istoria unui neam, a unei lumi întregi chiar, ci despre „istoria simţului”, a celui olfactiv mai exact, prin care suntem purtaţi cu date concrete, „tehnice” oarecum, sau mai bine zis „chimice”, de cei ce studiază,  îndrăgesc, citesc, împărtăşindu-ne şi nouă ceea ce descoperă.

E drept că nu am răsfoit decât un singur blog care dezvăluie astfel de amănunte, iar poveştile, povestirile, scrierile  de aici, despre arome, despre cum au luat naştere anumite parfumuri, despre cei care le-au creat, cum, când şi unde, m-au atras nu pentru ca aş fi fost o împătimită a acestora, ci pentru ca au fost scrise într-un anume fel, croite parcă pentru a mă atrage, a-mi dori mai mult, amuşinând în gând feluritele esenţe pe care doar mi le-aş putea imagina.

În categoria „per fumio” găsiţi astfel de articole care, în mod sigur, vă vor fi pe plac.

flacoaneCred că s-ar potrivi imaginea unor flacoane de parfum, unele de colecţie, art deco, sau vintage, adevărate bijuterii, preluate de pe Pinterest.

 

 

Tot aici este şi un concurs ce încă mai aşteaptă participanţi, nu mult, ci vreo săptămână, după care vom afla câştigătorii celor trei parfumuri puse în joc.

Tema săptămânii este „Simţul istoriei”,  iar eu am ales să scriu câteva cuvinte despre locul în care puteţi găsi multe amanunte în legătură cu istoria parfumului, dar cei ce au scris în legatură cu tema dată şi-au aliniat frumos articolele în tabel la Eddie.

 

 

2 gânduri despre „Simţul istoriei”

Lasă un răspuns

