Scrisorile familiei către Moş Crăciun

cute

Pentru a fi în trend cu vremurile pe care le trăim,  fiecare dintre membrii numeroasei mele familii s-a gândit că l-ar putea ruga pe Moş să-i aducă ceea ce ar avea nevoie, mai mult sau mai puţin urgent.

Tata scrie:

Dragă Moşule,

Eu am fost un băieţel cuminte, harnic şi ascultătoe. Ştiu că vine Crăciunul şi eşti foarte ocupat, dar poate îţi faci timp să vii şi pe la mine.
Aş dori, dacă ai putea, să-mi aduci niscaiva cadouri, pentru o tiriplişcă, şi anume:

  • ulei Castrol 5w40-4l-diesel,
  • filtru ulei,
  • filtru aer,
  • filtru habitaclu ,

astea la prima pedală.
Dacă îţi mai rămâne ceva prin sac mi-aş mai dori…, sănătate şi fericire pentru toată familia şi pentru întreaga lume.

Cu stimă şi respect al tău tovarăş de arme,
G

Crăciun fericit!
Un an nou fericit!
La mulţi ani!   🙂 „

Mama (eu) scrie:

Dragă Moş Crăciun,

Pentru că am fost harnică şi muncitoare întreg anul (modestă rău) aş vrea să te rog să îmi aduci o perie cu aer cald Philips, niste papucei de casă din catifea roşie, pe care ştii tu unde i-am văzut şi câteva dulciuri.

Te mai rog să nu-l uiţi pe băieţelul meu, care a învăţat foarte bine, a fost, oarecum, ascultător (spun oarecum deoarece a mai făcut unele „prostioare”) şi îşi doreşte o pereche de căşti cu microfon, o kendama şi, bineînţeles, dulciuri.

Adu-i soţului meu, pe lângă dulciurile de rigoare, tot ceea ce crezi tu că merită…

Îţi mulţumesc pentru tot ce ne vei aduce! Cu drag, D „

Fiul scrie:

Moş Crăciun,

Mă numesc… Alex şi locuiesc…

Am fost foarte cuminte, am ascultat de părinţi şi de doamna. (modest ca maică-sa)

Să trecem la cadouri. Aş vrea o kendama şi căşti gaming Sonic G923 blue. Pentru mama dulciuri, o pijama şi o brăţară roşie.(şi-a amintit că am pierdut-o, era din coral)

Pentru tata în primul rând o nuia (tocmai îl certase pentru nu ştiu ce nimic), un parfum, dulciuri, calm şi răbdare.

Cu drag, A”

Scurt şi la obiect. Eu cred că nu suntem tare pretenţioşi, cu excepţia miliardelor şi a serviciului de director (completarea scrisorii tatălui).

Voi i-aţi scris moşului?

Ce dorinţe ascunse sau nu aţi avea?

Să vă aducă tot ce vă doriţi! 🙂

 

 

 

12 gânduri despre „Scrisorile familiei către Moş Crăciun”

Lasă un răspuns

