Ne înnoim de Paști cu lenjerii-delux.ro

S-a lipit drăgăstos de mine, iar eu mi-am dat seama că e vremea destăinuirilor, clipele acelea în care îmi împărtăşeşte parte din planurile şi dorinţele lui. M-am bucurat ştiind că timpul trece atât de repede şi, în curând, îmi voi aminti cu drag de aceste momente, pentru că el va creşte şi se va schimba. Va deveni, ca orice adolescent, mai distant, mai dificil, iar unele din tentativele mele de a mă apropia de el vor rămâne fără rezultat.

– Mami, mai ştii când îmi povesteai că, înainte de Paşti, bunica îţi cumpăra haine noi de care erai tare mândră, de fiecare dată? 

– Ştiu, pui, cum să nu.

Anul acesta aş vrea să se înnoiască altcineva, că eu am destule haine noi.

– Altcineva… şi anume, cine ar fi acel „cineva”?!?

– Eeei, nu e chiar cineva, e vorba despre patul meu, nu despre o persoană anume. Am văzut eu nişte chestii, printre care o lenjerie de pat copii tare faină, una care e cu fotbalistul meu preferat.

– Aaaa… cu Messi, nu? intru eu în joc, pentru că îmi tocise deja urechile cu acest fotbalist şi marile lui realizări. Tu ce zici, meriţi?

– Eu cred că da. Tu nu crezi acelaşi lucru? Ştii că am luat note mari la olimpiadele de română şi matematică…

– Mda, ai dreptate, ştiu, dar…

– Cred că am înţeles… Îmi voi păstra camera sclipind de curăţenie, aşa cum ai făcut-o tu acum. E bine? Hai să-ţi arăt ce grozăvii mai sunt pe acel site. În mod sigur vei dori ceva şi pentru patul tău. Sunt lenjerii de lux, să ştii. Uite ce scrie aici: „O lenjerie de pat realizată din fibre de bambus, bumbac fir mătase, bumbac satinat sau bumbac mercerizat, uni sau cu imprimeuri deosebite, inteligent aleasă, poate să vă înfrumuseţeze instant dormitorul şi, cu o investiţie financiară minimă, să confere un aspect neasteptat de modern încăperii dumneavoastră de dormit.” Cred că au dreptate.

Lenjerie Jacquard 6 piese alba cu broderie fina
Lenjerie Jacquard 6 piese alba cu broderie fina

 

– Într-o astfel de lenjerie te-ai simţi ca o prinţesă şi ai visa taaare frumos.

Sau aş visa vreun prinţ, îmi spun în gând, mulţumită de alegerea fiului meu şi de faptul că am descoperit promoţii ce merită luate în calcul.

 

13 gânduri despre „Ne înnoim de Paști cu lenjerii-delux.ro”

Lasă un răspuns

