Într-un pahar de hârtie

 

Am dus pe furiş clipele la culcare
Într-un pahar de hârtie
Să nu se aştearnă peste ele uitare,
Păzindu-le o veşnicie.

Un râu de lumină izvorăşte din floare
Mişcător fir de trestie
O oră, doar clipă acuma îmi pare
Fatală autosugestie.

Am strâns în mănunchi zilele luminoase,
Purtând împlinirea la brâu,
Iar noaptea, stele de aur îmi ţese
Pe-al timpului râu.

Trecutul mi-e dascăl ce vrea sa-mi arate
Cum vremea e prinsă-n tabel
Secunda, uimiri nesfârşite să poarte
Un val răzvrătit în rastel.

Am dus pe furiş clipele la culcare
Într-un pahar de hârtie
O oră, doar clipă acuma îmi pare
Fatală autosugestie.

 

Imagine: Pinterest

8 gânduri despre „Într-un pahar de hârtie”

      1. Zau daca nu-mi place acea rima… Chiar a fost zurlie ziua, cel putin pana acum…
        Am intrat in gradina si de atata polen si praf, acum stranut si tusesc si nici eu nu mai stiu ce mai fac… Zurlie, nu? 🙂

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

