Caniculă, Siviero Maria, binging

Acestea sunt alegerile mele,
Ale copilului şi al său tată
Pentru un weekend petrecut în binging
Şi atmosfera mult prea sufocantă.

Se-anunţă iar cod roşu de teroare
Asfaltul se va-ncinge nepermis
Dar noi avem gelato şi răcoare,
Iar serialul e de neînvins.

Eu, mama, mi-am ales multe cireşe
Alături de serialul „Doctor House”,
Al meu soţ şi-a dorit un Tiramisu
Ce însoţeşte avocaţi din „Suits”.

Am fi echipa aproape perfectă
În maratonul ce ni l-am propus,
Dar fiul vrea să iasă din tipare
Cu „Las Fierbinţi”, vanilie a dispus.

Se va sfârşi o săptămână-n gusturi
Care de care mai deosebite
Siviero Maria ne va fi alături
Direct din frigider şoptind poveste.

 

8 gânduri despre „Caniculă, Siviero Maria, binging”

  1. Ciresele, tiramisu si dr. House chiar imi plac. Ciudat este ca de cand a inceput vara, nu am mancat inghetata si nici nu simt vreo nevoie speciala de rece. Parca dupa aceea mi se face si mai cald! 😀
    In schimb tie iti urez un sfarsit de saptamana placut, alaturi de inghetatele, fructele si filmele preferate! ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

