Poveste fără sfârșit

 

imagine: G+

Un domn menestrel purtat de iluzii
Adânc răzlețit pe alei de palat
În care-un baron își fixase concluzii
De viață, de trai, clar, de neegalat,
Găsi hoinărind neîncetat, fără rost,
O bancă ascunsă într-un loc umbros.

Departe de poartă, de ochi curioși,
De ziduri ce au urechi indiscrete,
Un sfetnic, o doamnă, deloc credincioși
O intrigă par să țeasă, pe-ndelete,
Ea- mască de bal, el- costum, epoleți
Părând, spre apus, ca de aur săgeți.

Purtau o discuție aprinsă, în taină,
Din ochi scăpărând, pe furiș, vii sclipiri
Parfum de tuberoze, divin, în grădină
Plutea ca un abur îmbiind rătăciri,
A căror urmare păreau să n-o știe
Nici doamnă, nici sfetnic și nici menestel.

E vremea în care se țes des urzeli
Cu toții se-ascund după măști inventate
O epocă apusă, speranțe, îndoieli,
Cernite și ele de absurditate,
De scurgerea grabnică pe care timpul
Trecând, încremenea în clepsidră nisipul.

Începută de Carmen, continuată de mine
Într-un fel aiurit, învârtind o duzină
De cuvinte propuse, povestea conține
mister, dar nu pare a fi încheiată.
Poate că alții vor ști să o spună altfel
Sau sfârșită-i deja, la Eddie în tabel.

14 gânduri despre „Poveste fără sfârșit”

  1. Ah, ce admosfera „shakespeariana” (mama, ce cuvant greu!) ai reusit sa creezi în postarea ta!
    Am vazut deja „the secret garden” am vazut-o pe Julieta, apoi pe Hamlet si desigur pe Lady Macbeth! 🙂 Asa cum scrii „o epoca apusa’ dar care îti da fiori si acum! Mi-a placut teribil de mult! Asa ca zic si eu ca si Shakespeare „They do not love that do not show their love.”
    Sa ai o zi minunata, draga mea! ❤

    Apreciat de 2 persoane

  2. Pot spune ca mi-au placut broscutele din imagine? Si cand ma gandesc ca acest gen de magie chiar se practica. Imi place ideea unei povesti fara sfarsit. Fiecare isi creeaza propria continuare daca are chef si inspiratie. La modul teoretic ar fi posibil rescrierea realitatii. Cu partea practica e ceva mai complicat si evident alaturi de ingredientul numit credinta!
    Mi-a placut! Un weekend excelent, Dana draga! ❤

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mai întâi am văzut imaginea în asamblu, pentru ca mai târziu să observ detaliile, Broscuțele par să aducă un plus de frumusețe și veselie, iar asta nu are cum să nu placă. Cât despre magia care se practică, continuarea poveștii și rescrierea realității cred că sunt subiecte care cer o dezbatere mult mai amplă… Mulțumesc, dragă Suzana! Să ai o săptămână cu spor și bucurii! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

