Moment de relache

Da, avem nevoie si de relaxare (din cand in cand, sau cat se poate de des). Prilejul s-a ivit mergand la un spectacol de circ, ce s-a dovedit a fi cel mai bun din ultima vreme.

270

 

A meritat intr-adevar si am petrecut doua ore distrandu-ne, razand in gura mare de nazdravaniile lui Marcelino, am „vizionat” si un „film marca Holywood” in regia aceluiasi saltimbanc mentionat.

A dat dovada de un fler deosebit in alegerea personajelor din public, in rolurile unei dive, un macho man si Johnny Deep.

Ne-am distrat copios (eu si fiul meu Alex), alaturi de toti ceilalti prezenti.

Ne-au mai adus buna dispozitie „omul-balon”, „fratii Bellucci”, care au participat la emisiunea „Romanii au talent” si „dansul apei”.

206228

 

Bineinteles ca au fost si numere de acrobatie, un dans al unui (unei) arlechin(e) nostim(e) cu o foca, „Indiana Jones”- care ne-a prezentat aligatori, serpi, un vultur, un hipopotam ce mananca 150 Kg paine pe zi (cica), pelicani dansatori, porci spinosi si un foarte dragalas pinguin.

234

247

241

 

Toti cei care au vazut spectacolul au zis ca da, intr-adevar a meritat…

 

5 gânduri despre „Moment de relache”

Lasă un răspuns

