Vis

vis
M-am avantat intr-un zbor nebun,
Am atins cerul cu aripa-mi franta,
Vantul dansa cu mine nocturn
Adieri aducand din lumina cea sfanta.

Ma inaltam tot mai sus si mai sus,
Spre neintinare, de iubire flamanda,
Iar sufletul imi fremata supus
Mangaiat etern de lumina cea blanda.

Invaluita eram de-un curcubeu ce rasare
In zilele senine de dor,
Spre cerul spalat de pacat, dupa ploaie,
Mi-era nespus de usor sa zbor.

Si aerul cel atat de pur si curat
Imi mangaia inima cu alinare
Si rece si cald si usor de respirat,
Ma adanceam tot mai mult in visare.

Mana ta blanda ce usor mangaia
Parul meu ravasit de uitare,
Imi picura-n suflet ca pe-un balsam iubirea
Si ma trezeste din visare.

Mai vreau sa ma inalt,
Mai vreau iar sa zbor,
Mai vreau fericirea
Neintelesului dor.

 

Lasă un răspuns

