Parfum de Crăciun


Încep să cred din ce în ce mai mult că  teoria comprimării timpului este adevărată. Dacă în copilărie timpul  se scurgea mai lent, acum  zboară fără de veste. Începutul de săptămână este aici şi acum, pentru ca în clipa următoare aceasta să se sfârșească. E o goană nebună prin viață, la întrecere cu cea a timpului, e un joc de-a prinde cât mai mult, care nu ne reușește de fiecare dată, de a petrece clipe cât mai frumoase alături de cei dragi, de a vedea cât mai multe minunății, de a călători adunând în suflet momente prețioase.

Parca mai ieri adunasem decorațiunile din brăduțul ale cărui ace începuseră a păli și le-am dus în pod la păstrare, în aceleași cutii, așezându-le exact în același loc din fiecare an, pentru că acum să mă pregătesc a le aduce în casă pentru a ne bucura privirile și a da aerul acela festiv, unic, al sărbătorilor de Craciun atât de așteptate.

Cand o fi trecut anul acesta?!? Unde or fi zburat atâtea și atâtea clipe?!? Uitându-mă în urmă descopăr momente unice imortalizate în imagini dragi. Da. A trecut. Încă un an.  Cu bune și mai puțin bune, a trecut.

E vremea să deschidem ușa poveștilor, colindelor și de ce nu, parfumurilor. E vremea să lăsam bunătatea să se reverse din suflete ca din ferestre desferecate spre lumea întreagă. E vremea să vedem doar ceea ce e bun și frumos în noi, în ceilalți, în tot ce ne înconjoară. Parfumul Crăciunului e unul cald, dulce-răcoros, plin de miresme îmbietoare, de neegalat.

E despre iubire şi suflet primenit în aşteptarea minunilor ce vor veni. E magie, culoare şi confort. E tot ceea ce am visat şi ne-am dorit de-a lungul unui an, tot ceea ce se întâmplă acum cu bucurie.

E despre noaptea magică şi potrivit cu toatea acestea mi s-a părut a fi  parfumul Good Girl Glorious Glod- Carolina Herrera, ce vorbeşte parcă despre ea, femeia zilelor noastre, temerară şi dulce, sigură pe acţiunile ei şi feminină, calmă şi spontană, blândă şi sălbatică în acelaşi timp.

Good Girl Glorious Gold-Carolina Herrera

Este balsamic, pudrat, dulce, cald-condimentat deschizându-se cu note proaspete de migdale, bergamot, lămâie şi cafea, calmându-se apoi într-un buchet floral de iasomie, iris, floare de portocal şi tuberoză, ce lasă locul tuşei finale cu acorduri lemnoase  de lemn de santal, cedru, scorţişoară, cashmeran, patchouli, ambră, mosc, boabe de tonka, vanilie şi pralină.

Un parfum seducător care se insinuează în pliurile hainelor, în cutele brațelor, ale gâtului, furișându-se mai apoi după lobul urechii, la loc tainic și cald. Creat anul acesta de Louise Turner ca o strălucitoare sărbătoare a feminităţii, ca un  simbol de aur al puterii şi harului feminin, ca un sentiment atemporal de elganţă exprimat  de aspectul nou al ambalajului.

Am răspuns cu drag invitaţiei Mirelei de a mă alătura ultimei poveşti parfumate din acest an, alături de minunății scrise de condeie parfumate. 

Să vă fie sărbătorile cu lumină şi căldură în suflete şi în case! Crăciun binecuvântat!

imagine: Pinterest

16 gânduri despre „Parfum de Crăciun”

  1. Imi permit sa las, ca si comentariu”, un citat dintr-un poem care mie mi-e foarte drag :
    ” … avem timp să sfărâmăm un vis şi să-l reinventăm,
    avem timp să ne facem prieteni, să-i pierdem,
    avem timp să primim lecţii şi să le uităm după-aceea,
    avem timp să primim daruri şi să nu le-nţelegem.
    Avem timp pentru toate.”
    Totul depinde de noi, Dana.
    Sarbatori cu multa pace in suflet! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Fascinanta prezentarea parfumului tau! Si acum imi dau seama ca noi tot vorbim de timpul care zboara, dar zborul este unul din cele mai minunate lucruri, ceea ce incepe sa-mi dea de gandit! Iar Mala, chiar a adus completarea perfecta:
    ‘…Avem timp pentru toate. Totul depinde de noi ‘!
    Multumesc pentru povestea parfumata, draga Dana! Sa-ti fie Decembrie feeric si miraculos! 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    1. Mulțumesc pentru cuvintele tale, pentru că-mi ești cititor fidel, chiar dacă prezența mea pe aici nu ar merita asta. Să-ți fie iarna de poveste și sărbătorile exact așa cum ți le dorești și cu un strop de magie în plus, Suzana dragă! 😊❤🌲

      Apreciază

  3. Pentrant, tulburator de feminin parfum
    Nu-l cunosc dar mi-ar placea sa ne apropiem 🙂
    Si da, fugim in timp si nu de timp si ne bucuram ca trece
    E un paradox pe care il tratam ca normalitate dar ce bucurie ca exista Craciunul si bucurii mari si bucurii mici si parfumuri si o mie alte lucruri bune si frumoase care ne fac sa uitam ce e de uitat si sa ne amintim de ceea ce merita 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mare dreptate ai, Elina. Ar trebui să ne bucurăm de tot ce ni se oferă. Timpul e prețios și suficient, de cele mai multe ori, pentru a face tot ce ne dorim. Crăciunul este o sărbătoare de suflet și îți doresc să îl petreci cu bucurie! 😊

      Apreciază

  4. A încremenit un pic timpul cât am citit rândurile tale. Ai scris ce simt și eu, mi-ai oferit magie și bine și pentru asta îți mulțumesc!
    Iar parfumul m-a ademenit iremediabil 😊
    Sărbători frumoase, draga mea!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

VeroVers

Versuri din tinereţe - şi nu numai

ganduri

" Du-mă, fericire, în sus, şi izbeşte-mi tâmpla de stele, până când lumea mea prelungă şi în nesfârşire se face coloană sau altceva mult mai înalt şi mult mai curând". Nichita Stanescu.

Micile Mizerii

POVESTE CU PERSONAJE IMAGINARE, CONŢINUT AMBIGUU ŞI SFÂRŞIT NEDEFINIT

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

why is a raven like a writing desk?

writing letters to my thought mates

Cosmisian - Neoproză „smart emotional”

Mouelle Roucher „Eratele sunt mai bune decât ciornele publicate. Eratele sunt răzbirea unui scriitor care spune adevărul.” ~ Lucette „Degetele tale sunt definiția sofisticată a unui semn de carte perpetuu”

Mala Teaha

photography, painting & color

lt.mala

ca o filozofeala si-n loc de...

Oala lumii

cu lingura prin oalele altora...

Texte pe față

Zic ce-am de zis

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

Floare de Colt

La capatul fiecarui curcubeu ne asteapta o comoara...

Kundalini

La capatul fiecarui curcubeu ne asteapta o comoara...

O carte nescrisă

Mă puteți citi pe monasimon.ro

Ramona spune

Am pareri si nu le pot tine doar pentru mine.

Colţ de suflet

Spațiu dedicat evoluției personale

DINCOLO DE MINE

in spatele tacerii, se ascunde tipatul

Oovi's Weblog

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...

Se mai întâmplă

De obicei râd, dar uneori nu.

pogaciblog

Welcome to your new home on WordPress.com